יום שלישי, 31 בינואר 2012

ציון אמיר מודה בנכונות הפרסום

היום הגיעה למערכת ויקיליקס ישראל פניה מעו"ד ציון אמיר אשר כותרתה "פרסום פרטי שרה טל", וזה תוכנה:

1. הנני להביא לידיעתכם כי הפרסום שהופיע באתרכם ביום 29 בינואר 2012 (הלינק הנדון: http://israelwikileaks.blogspot.com/2012/01/blog-post.html), נעשה בניגוד לחוק, הואיל והוצא צו איסור פרסום גורף על כל המעורבים בפרשה זו.

2. הנני פונה אליכם ודורש להסיר באופן מיידי את הפרסום הנ"ל, שאם לא כן ינקטו מרשיי בצעדים משפטיים כפי שימצאו לנכון.

אין בפניה זו כיד לגרוע מזכויות מרשיי לתבוע נזקיהם בגין פרסום אסור זה.

בתודה מראש,

ציון אמיר, עו"ד.


תגובת ויקיליקס ישראל: 
עו"ד אמיר "שכח" כי צו איסור הפירסום אשר קיומו נטען צריך להגיע לידי כל מי שמעוניינים שיחול עליו הצו. רכילות איננה מהווה המצאה כדין. פרסום בעיתונות - כנ"ל. נראה לכם שעו"ד הכולל איום סרק במכתבו הוא עבריין אתי לכאורה? ואם אותו עו"ד מכהן כנשיא בי"ד משמעתי מחוזי, מי יעז להתעסק עימו? האם לעו"ד שכזה נתונות פררוגטיבות פרקטיות שאינן כתובות עלי ספר?
מערכת ויקיליקס ישראל חוזרת וקוראת לכל בעלי התפקידים הבכירים לעשות הכל על מנת לבער את נגע השחיתות ופשעי המערכת נגד אזרחיה, בראש ובראשונה בבתי המשפט.

תגובה 1:

  1. http://www.youtube.com/watch?v=gQfbMWwa0Fo

    יישר כח לויקיליקס.

    גם אני קיבלתי את מכתב "האיומים" של עו"ד ציון אמיר.

    אם היה מדובר באזרח מן השורה, אתה או אני, העובדים הסוציאלים לא רק שהיו חושפים את שם ההורה המתעלל, הם גם היו דואגים שיעשו עליו זובור ציבורי.
    ראה פרסומים של לשכת רווחה גבעתיים נגד לורי שם טוב במקומון רמת גן - גבעתיים ביוני 2009 בלי לתת ללורי שם טוב אפשרות להגיב על דברי הבלע והשיטנה שנכתבו נגדה.

    עובדים סוציאליים חושבים שהם אליטה, המורמים מהעם,ולכן מוציאים צווי איסור פרסום כדי שלא ידעו כמה שהם הורים גרועים ושצריך לקחת להם את הילדים מהמשמורת שלהם, ונוסף על כך צריך לשלוח את הילדים שלהם לאבחונים במרכזי חרום.

    עובדים סוציאליים משליכים את ההתנהגות החולנית שלהם על הורים נורמטיביים, וכתוצאה מכך נמנע מההורים הנורמטיביים לגדל את ילדיהם.

    אותה פקידת סעד בכירה מלשכת רווחה רמת גן לכאורה ביצעה הולדינג, אחיזות וטלטולים בנכדיה, מה שהביא כנראה למותו של נכדה התינוק בן 4 חודשים ולשבירת עצמותיה של תינוקת בת 4 חודשים.

    השבמחק