יום שני, 30 בינואר 2012

עורך הדין רן זמיר

למערכת ויקיליקס ישראל נמסרו פרטים בדבר פרשיה שפורסמה בגלובס בקישור הבא (בשמות בדויים): http://www.globes.co.il/news/article.aspx?fbdid=1000682129
מדובר בעורך הדין רן זמיר מרמת גן ובגברת קרן וולודרסקי מגני תקווה אשר מאז פרידתה מבן זוגה מלפני כשלוש שנים שימש עורך הדין זמיר עד לטובתה,  ולאחר מכן הזדהה כעורך דין וייצג אותה בדיונים. ישנם צילומי חוקר פרטי מטעם האב המתעדים את עורך הדין והאשה במצבים אינטימיים, וצילומים אלו הוגשו לבית המשפט. השופט מנחם קליין העיר בפסק דינו על החומרה האתית של המעשים המדוברים, ובפסק דינו הפנה את הפרשה כתלונה לועדת האתיקה של לשכת עורכי הדין אצל עו"ד דרור ארד, אך יחד עם זאת הלשכה עדיין לא מצאה לנכון להתייחס לקובלנת השופט ולקובלנת האב.
יצויין כי רן זמיר הגיש לבית המשפט אסמכתא שקרן וולודרסקי עובדת אצלו בתור "מזכירה", וזאת אך לרק לכשנודע לו על דו"ח החוקר הפרטי, וזה קרה רק בספטמבר האחרון.
עוד יצויין כי החוקר הפרטי חשף כי האשה מסרה את בתה לשכן המוכר כאלכוהיליסט כדי שישמור עליה בביתו ללילה, ובמשך כל אותו הלילה תועדה בביתה במעשים שלא יפורטו כאן, ביחד עם רן זמיר ועוד שלושה גברים נוספים.
השופטת אליסה מילר לא נתנה את דעתה לדבר אף כשהוצג בפניה החומר. היא אף לא התבוננה בו.
בנוסף גרם עורך הדין זמיר להרחקת האב מבתו למשך שנה תמימה, והגיש נגדו לא פחות משישים תלונות שווא בשנה אחת, וכולן נסגרו, כל זאת כאשר במשך שלוש שנים מתנהל ביניהם קשר רומנטי.

6 תגובות:

  1. הלוואי שיפול לו הזין!

    השבמחק
  2. ישראל היא מדינה יהודית הפועלת מיום הווסדה על פי חוקים לא יהודים. יתרה מזאת בית המשפט מנוהל על פי אותם חוקים הקיימים בחברה עצמה בה הכסף הוא המלך ,הוא הכוח השליט ,ועל כן כל המערכת בנויה באופן מושחת מיסודו.שהאג'נדה של אנשים מסויימים בה קובעים תפיסות ערכיות.ובמקרים רבים ,איש הישר בעיניו יעשה .ברצותו יברר את האמת ויפסוק על פי האמת והצדק .וברצותו אף לא יקרה ולא יבדוק וישפוט על פי ראות עיניו,או יאפשר למערכת פשעים להתנהל באין מפריע.התמונה הזו בישראל חייבת להפסק ומיד.לעם ישראל נמאס מהאליטיזם הנהנן השליט ומנהל את חייו.קצנו כולנובחוצפה ועזות המצח של אלא שאמורים לקבוע את גורלותינו כשהם עושים מחיינו משחק וצוחקים לכולנו בפנים כשהם מורמים מעם ויכולים לעשות כל מה שעולה בדעתם.כשהשקר הוא המלך והרשע והטיית הדין והכוחנות ההפליה והפערים הנובעים ממנו עברו מזמן את גבול הסיבולת.יש להעמיד מערכת חיצונית לבדיקה מחודשת של כל חוקי המדינה המאפשרים לעורכי דין ושופטים רגילים ועליונים לעשות במערכת החשובה הזו כבביתם הפרטי.חוקים ופסקי דין מוטים נגע עם ישראל ולטובת ערבים,מיעוטים,מסתננים, וחורשי רעתינו.לטובת ארגונים קרנות ומדינות הפועלות במטרה להרוס את ישראל.נגד משפחות עניות ולטובת בעלי ממון.נגד קורבנות ובעד מבצעיהם.נגד צדק ואמת ובעד הפקרות פשיעות ושקרים .נגד האזרח הקטן ובעד המערכות השולטות.נגד בטחון במדינה ובעד מהרסיה. מערכת המשפט בישראל היא מערכת של הפקרות ובזיון! ! ! ועל כן יש לשנות את כולה מהיסוד.וככל שנקדים כך ייטב לנו.

    השבמחק
  3. כאן יש חשיפת פיקציות בפרשת ניכור הורי קשה נגד אבא של בת קטנה. הפרשה כולל יותר מ-80 תלונות שקר וכזב שהוגשו לכאילו משטרה על ידי הכאילו עו"ד רן זמיר, עבור חברתו כאילו מזכירתו קרן וולודרסקי אמא של הבת המשותפת, בכאילו בתי משפט בכאילו מדינה דמוקרטית תקינה... מעניין איזה עוד פיקציה תגלה כאן?

    השבמחק
  4. שרן זמיר מוכר ע"י חברות הביטוח "מגדל" "והפניקס" כבעל אובדן כושר עבודה בגין מחלת נפש!!! מקבל (עד שחשפתי אותו) באמצאות משרדי חקירות של חברות הביטוח אשר תיעדו אותו ביום 20.6.2013 מופיע בבית המשפט כ"עו"ד" למורות שאסור לו לעסוק בכך!!!

    השבמחק
  5. לרן זמיר הפושע ממתינה כרגע חקירה בגין הונאה של חברות הביטוח כמו כן החזרת הכסף שקיבל במירמה בהיותו מוצהר כחולה נפש!!!

    השבמחק